Home » Bestellen

Bestellen

Is het bestellen van bloemen toch moeilijker dan je dacht, of is er iets niet helemaal duidelijk over ons bestelproces? Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan gerust contact met ons op.

De 6 meest gestelde vragen over het bestellen van de boeketten


Kan ik het boeket vandaag nog in Zwolle laten bezorgen?

Bestel je voor 14:00 uur, dan kunnen wij jouw boeket nog dezelfde dag in de regio Zwolle, Stadshagen, Wezep en Hattem bezorgen. Is het na 14:00 uur, dan bezorgen wij jouw boeket de eerst volgende dag (zon-en feestdagen uitgezonderd). Of natuurlijk op de datum die jij hebt gekozen. Ook bezorgen wij bloemen in het Isala ziekenhuis Zwolle. Met of zonder een extra verrassing.

Hoe plaats ik een bestelling?

1. Klik op het boeket dat jij wilt bestellen.
2. Je komt bij nu bij Stap 1: Kies eventueel een kaartje en vul de gewenste tekst in. Klik op 'Ga verder'.
3. Je kunt iets extra’s toevoegen aan jouw bestelling zoals een vaas of chocolade. Klik op 'Ga verder'.
4. Je bent nu bij Stap 2: Vul het bezorgadres en daarna de bezorgdatum in en klik op 'Naar afronden'.
5. Je bent nu bij Stap 3: Afronden. Vul jouw eigen gegevens in en klik op 'Naar overzicht'.
6. Je bent nu op de laatste pagina. Controleer jouw bestelling en kies onderaan de gewenste betaalmethode. Zet ook een vinkje aan om algemene voorwaarden te accepteren. Klik op 'Afrekenen'.
7. Je kunt nu betalen met de gekozen betaalmethode. Volg de stappen. Na een succesvolle betaling kom je op de bedankpagina. Per email ontvang je een bevestiging.

Kan ik ook telefonisch bloemen bestellen? 

Helaas, dat is niet mogelijk. Je kunt alleen online een bestelling plaatsen. 

Blijf ik anoniem?

Ja, zolang je niet je eigen naam op het kaartje zet, blijf je anoniem. Staat je naam niet op het kaartje? De ontvanger krijgt nooit van ons te horen wie de besteller is. 

Krijg ik een bevestiging? 

Ja, zodra jij je bestelling hebt verzonden ontvang je een bevestiging op het door jou opgegeven mailadres. Heb je geen bevestiging ontvangen en wel het juiste mailadres ingevoerd? Dan is er iets niet goed gegaan en kun je je bestelling al niet geplaatst beschouwen. 

Kan ik een bezorgtijd opgeven?

Dat is helaas niet mogelijk. Wij bezorgen jouw boeket tussen 09:00 uur en 18:00 uur op de door jou opgegeven datum.

Wel kun je bij 'opmerkingen' een voorkeurstijd aangeven. Wij zullen ons best doen om daar zoveel mogelijk bij in de buurt te komen. Een garantie kunnen wij echter niet geven.

 

IMG_8140